عکس های کثیف ترین رخداد شاد تاریخ
نوشته شده توسط : علیرضا نساروند

های کثیف ترین رخداد شاد تاریخ

 

عکس های کثیف ترین رخداد شاد تاریخ

امروز شما را با یکی از کثیف ترین جشنواره های دنیا آشنا می کنیم؛ حرکتی مردمی که در بسیاری از کشورهای جهان دارای طرفداران ویژه است و سالانه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان بی شماری دور هم جمع شدند، فقط و فقط برای اینکه یک گودال بزرگ بکنند و میان گل و لای آن، حسابی بازی و شادی کنند!
عکس های کثیف ترین رخداد شاد تاریخ_Irandid.Ir
این جشنواره که قدمت آن به سال 1988 میلادی بر می گردد، برنده هم دارد و معمولا از طرف چند شرکت بزرگ (احتمالا تولیدکننده شوینده های بهداشتی! ) پشتیبانی می شود.
عکس های کثیف ترین رخداد شاد تاریخ_Irandid.Ir
جالب است بدانید، ژاپنی ها، بلاروسی ها، آمریکایی ها و فنلاندی ها، همه ساله جشن سنتی «گل بازی» به راه می اندازند. ژاپنی ها بر این باورند «جشن گل» ارواح خبیثه را دور می کند و کشاورزان، محصول خوبی برداشت می کنند.آمریکایی ها اما چنین اعتقادی ندارند و فقط برای هیجان مالیدن گل و لجن به سر و صورت یکدیگر و شادی، چنین برنامه ای ترتیب می دهند. در کنار جشنواره گل بازی، مسابقه های جهانی «فوتبال در باتلاق» جذابیت ویژه ای دارد.
عکس های کثیف ترین رخداد شاد تاریخ_Irandid.Ir
این رقابتها که ریشه اروپایی دارد، در استان «اولو» فنلاند برگزار شد و با قهرمانی میزبان به پایان رسید. هر تیم 6 بازیکن داشت و آنان در طول رقابت، حتی تا کمر در گل فرو می رفتند. اصل این ورزش در فنلاند و از زمانی شکل گرفت که اسکی بازان برای آماده سازی خود در تابستان، به میان گل و لای می رفتند. این مسابقه شورانگیز در ایسلند، سوئد و انگلستان نیز طرفداران فراوانی دارد.




:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 14 / 4 / 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: